Ekonomi

EMITT Türk turizminin geleceğine ışık tutuyor

İSTANBUL (İGFA) – Dünyanın en büyük beş turizm fuarından biri olan EMITT; Kesim stratejisini desteklemek, bilgi alışverişini sağlamak ve inovasyonu teşvik etmek için departmanın yanında olmaya devam ediyor. Fuar bu yıl turizme hizmet eden kamu kurumları-özel sektör-akademi kesimleri arasında etkileşim oluşturmak ve yeni fikirlerin tanıtılmasına katkı sağlamak için iş geliştirme faaliyetleri ile bölümün nabzını tutuyor. EMITT’te ülkeler kuracakları stantlarda coğrafi özelliklerini, tarihi ve kültürel öğelerini ve yemeklerini tanıtarak ziyaretçilere renkli bir fuar deneyimi yaşatıyor.

Fuarın ikinci gününde gerçekleştirilen etkinlikler kapsamında; Sektör temsilcileri tarafından ‘Sürdürülebilir Destinasyon Yönetimi’, ‘İhracat Stratejisinde Sağlık Turizmi Planı’, ‘Destinasyonları Klişelerin Ötesine Taşıyan Influencer Stratejileri’ ve ‘Sektörün Yükselen Güçleri: Eko-Agro-Gastro Turizm’ bahisleri masaya yatırıldı.

İstanbul ve Türkiye’nin pazarlamanın stratejik hedeflerinin tam ortasında olduğunu belirterek sözlerine başladı. Mertcan Tanaydın, İGA Dijital Medya Yöneticisiİstanbul ve Türkiye’nin pazarlanması için yaptıkları çalışmalarda Influencer’lar ile değerli işbirliklerine imza attıklarının altını çizdi. iyi şanslar “Hiç şüphesiz Influencers, içerik pazarlamasında bir yayıncıdır. Influencer’lar değerli iş ortaklarımız arasında yer almaktadır. Ülke ve pazar odaklı çalıştığımız Influencer kümeleri var. Ancak, bunun biraz daha kullanıcıya özel bir yanıtı olması gerektiğine inanıyoruz. Influencer’lar, bir marka ve hedef kitle ile tanışmayı bir köprü görevi olarak görürler. Ancak topluluğun niteliği, büyüklüğünden daha değerlidir. Burada ne söyleyeceğiniz ve nasıl söyleyeceğiniz büyük bir değer taşırken, verilecek söz daha sade ve hedef kitlenin anlayabileceği şekilde daha kesin bir bağlantı tarzında verilmelidir.

haberahirli.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu