İzmirli firmalar yeni pazarlara açıldı
İZMİR (İGFA) – Fuarda Türk firmaların yanı sıra Çin, Mısır, Hindistan, Kırgızistan, Filistin, Polonya, Portekiz, İngiltere ve Özbekistan’dan da katılımcıların stantları bulunuyor. Uluslararası Anne, Bebek ve Çocuk İşleri Fuarı’na 125’i ilk kez olmak üzere 1.100’ün üzerinde marka katıldı. Çin Pavyonu, Start-up alanı ve Yeni Gelenler alanı gibi yeni stant alanlarının da yer aldığı fuarda katılımcılar, 0-16 yaş aralığındaki bebek ve çocuk çalışmalarını ve 65 binin üzerinde İlkbahar-Yaz 2024 dönemi koleksiyonunu sergiledi.
ULUSLARARASI ZİYARETÇİLERİN YARISI ORTADOĞU, KUZEY VE SAHRA AFRİKA’DAN
Milyar dolarlık bebek & çocuk ürünleri reyonunu 41’inci kez İstanbul’da bir araya getiren CBME Türkiye, en fazla yabancı ziyaretçiyi yüzde 31 ile Orta Doğu, yüzde 28 ile Kuzey ve Sahra Afrika, yüzde 19 ile Rusya ve BDT ülkelerinden çekiyor. Yüzde 16 ile Avrupa ve Amerika Birleşik Devletleri. Balkanlardan ağırdılar. Fuarı bu bölgelerin yanı sıra Asya, Kuzey ve Güney Amerika ile Okyanusya’dan da ziyaretçiler takip etti.
CBME Türkiye Fuar Müdürü Hatice Dinçer, katılımcı ve ziyaretçilerin fuardan oldukça memnun ayrıldığını vurgulayarak, “Aldığımız geri bildirimlere göre katılımcılarımız, fuarımızı sektörün en önemli buluşma adreslerinden biri olarak tanımlıyor ve çok görüyorlar. diğer uluslararası benzerlerine göre daha başarılıdır. Katılımcı firmalar, CBME Türkiye sayesinde çok sayıda sipariş aldıklarını ve organizasyonumuzu özellikle yeni ürünler açısından başarılı bulduklarını belirttiler.”
Dinçer, “Fuarımızı toptancılar, üreticiler ve marka sahipleri, tedarikçiler, satın alma ofisleri, ithalatçılar ve distribütörlerden oluşan, çoğunluğu perakendeciler, mağazalar ve e-Ticaret platformlarından oluşan ziyaretçiler takip ediyor.” Fuar olduğunu ifade etti. Dinçer, yaptığı açıklamada, “Ziyaretçilerimizden fuarın büyüklüğü, kalitesi ve şıklığının yanı sıra işlerinin büyümesine, yeni paydaşlara ve pazarlarının genişlemesine sağladığı katkıya hayran kaldıklarına dair çok sayıda yorum aldık. Katılımcı ve ziyaretçi görüşlerinin de yer aldığı fuar görüntüleri çok yakında CBME Türkiye’nin YouTube, Instagram ve TikTok hesaplarında yayınlanacak. Şubat ayı itibarıyla stand satışlarına başlamayı, Haziran ayı itibarıyla ise online ziyaretçi kayıtlarını açmayı planlıyoruz. “Dileyenler ön ziyaretçi kayıtlarını şimdi tamamlayabilir ve kayıtlar açıldığında erkenden bilgi alabilirler” dedi.